Draga urmaritorule,
Iti multumim ca ne privesti din umbra, ca ne spui atunci cand uitam “virgule”, “litere” si poate sa raspundem la mesaje. Esti mereu alaturi de noi si ne faci sa crestem in fiecare zi. Pentru tine luam cuvantul de fiecare data.
In data de 26 mai, s-a desfasurat votul prin care romanii au ales europarlamentarii care sa ii reprezinte la Bruxelles, precum si referendumul pentru justitie.
S-a votat intr-o proportie covarsitoare, aproximativ 49% din populatia cu drept de vot a ales sa-si exprime parerea. Nu vom detalia rezultatele obtinute de partidele politice sau candidatii independenti inscrisi in acest “joc”, ci de rezultatele obtinute de initiativa SPEAKINGS, anume campania “#IaCuvantul”.
Asa cum o spunem de fiecare data, la SPEAKINGS dezvoltam Romania prin vorbitul in public, asadar am simtit nevoia sa incurajam oamenii sa-si exprime opinia la vot.
Cum am reusit? Alaturi de prieteni si parteneri, am generat un clip video in care am luat impreuna cuvantul.
Clipul s-a viralizat repede, in doar 4 zile am strans peste 6.000 de vizualizari in Facebook, peste 4.000 de vizualizari in Youtube si peste 1.000 de vizualizari pe Linkedin.
Pentru ca ne place sa fim creativi si sa ducem lucrurile mereu la un alt nivel, am inceput ziua de sambata cu o postare neconventionala pe pagina de Facebook SPEAKINGS. Am dat mai departe o tema de discurs, “Azi votez”, catre fiecare dintre noi.
Rezultatele nu s-au lasat asteptate. Postarea a strans aproape 2.000 de like-uri si peste 100 de distribuiri in mai putin de 48 de ore. ,,Reach-ul’’ celor doua postari a depasit cifra de 50.000.
A fost o provocare pentru intreaga echipa, o provocare la care am spus “DA!” de doua ori. Ne-au bucurat reactiile pozitive primite de la oameni si speram ca am generat impact in societate.
Cu drag,
Echipa Speakings