In HR sunt diverse provocari: o noua strategie de HR, noi idei de implementat in companie, provocarea de a obtine sustinerea echipei de management pentru proiectele care conteaza pentru angajati, multe ocazii de a fi in fata colegilor din diverse departamente pentru a le transmite mesaje sau a-i aduce impreuna pentru o initiativa propusa de voi, departamentul de HR.
Oportunitati de a reprezenta compania in exterior, in diversele actiuni de recrutare online sau la interviuri, la targuri de joburi sau la evenimentele industriei, pe scena sau la networking.
Pentru fiecare dintre acestea, o abilitate cheie iti va fi cel mai bun prieten. Una dintre cele mai cautate si valoroase abilitati, pe locul 2 pe lista abilitatilor viitorului de catre Linkedin in 2020. Aceea de a-ti vinde ideile intr-un mod convingator si de impact.
Pentru un an plin de prezentari reusite, ti-am pregatit un instrument prietenos si eficient: un speech checklist făcut “la comandă” pentru orice om de HR. Descarca documentul din link-ul de mai jos si vino la SPEAKINGS HR Community sa il punem impreuna in practica.
SPEAKINGS Checklist este ca un antrenor personal in public speaking, care iti va adresa intrebarile corecte despre provocarile din prezentarea ta. Dupa ce vei raspunde la ele, totul iti va deveni clar.
Va sti sa te ghideze, sa extraga raspunsurile pentru un speech care va face audienta ta sa gandeasca “aceasta prezentare chiar este despre mine”.
Vei avea propria harta mentala despre prezentare si asta iti va usura munca. Exista multe studii care explica utilitatea hartilor mentale pentru a memora mai usor, asa ca discursul va fi usor de memorat si repetat.
Click AICI pentru a descarca SPEAKINGS Checklist, tool-ul de nelipsit din arsenalul oricarui specialist in HR care stie sa-si vanda ideile intr-un mod captivant.
Ai de tinut un speech in viitorul apropiat? Foloseste checklist-ul si vei pune bazele lui in 10 minute. Vei crea un discurs relevant, interesant pentru audienta, care iti va maximiza sansele sa obtii orice iti doresti, fara prea multe provocari:
- Bugetul pentru departamentul tau
- Un “da” care schimba cursul unui proiect sau al carierei tale
- Implicarea colegilor
Vrei sa vezi cum se aplica live sfaturile din SPEAKINGS Checklist? Hai pe 23 ianuarie la SPEAKINGS Train It! #7 sa construim impreuna urmatoarea ta prezentare!
Stai cu ochii pe evenimentul de Facebook pentru mai multe detalii despre agenda serii și ce provocar de public speaking sunt pregătite. In plus, te asteptam cu studii de caz din lumea HR, un expert HR care va raspunde la “10 intrebari in 10 minute” + o surpriza! Secțiunea “HR, Pitch It!” inoveaza – vei promova oportunitatile de cariera din compania ta in fata studentilor prezenti la eveniment.
Inscrie-te AICI!