fbpx
Asset 3 Asset 2 Asset 1 Asset 4

În 2020, companiile și-au spus poveștile. În 2021, experiența continuă

  1. 2020. Anul care va intra în istorie din cauza pandemiei, dar mai ales datorită efortului oamenilor de a rămâne împreună, în ciuda distanțării sociale.

Un astfel de efort au făcut și oamenii de la Libra Internet Bank:

“Ne-am gândit cum putem să-i apropiem pe colegi la fel, deși nu mai erau în același loc” – este nevoia din care s-a născut proiectul unic de people engagement și învățare, în România: “Libra Voices: Talk Less, Say More”, Campionat intern de discursuri pe echipe.

Reprezentanții Libra Internet Bank, Elena Nedelcu (Head of PR & Employer Branding) și Valentin Miron (Head of Training), împreună cu SPEAKINGS, au fost “capul răutăților”. Și-au unit forțele, dornici să le ofere profesioniștilor din Libra un teren de joacă: “scena” virtuală a public speakingului. Terenul perfect pentru crearea unor mesaje relevante și structurate.

“Să poți transmite multe, spunând puțin, presupune o muncă susținută, care vine la pachet cu multă distracție și stare de bine”, le promitea colegilor Valentin Miron, cu câteva zile înainte de start.

Fie că l-au crezut pe cuvânt sau au vrut să se convingă singuri, 35 de speakeri, împărțiți în 6 echipe, s-au aventurat într-o călătorie de dezvoltare profesională și personală. Instrument principal: vorbitul în public.

Au avut drept ghizi 3 antrenori SPEAKINGS, iar drept susținători, chiar pe colegii lor, care le-au făcut galerie de pe margine. Și ce mai galerie: peste 400 de colegi, adică mai bine de 50% din organizație, i-au urmărit cu sufletul la gură și i-au încurajat din tot sufletul, pe parcursul a trei emisiuni.

Așteptările speakerilor?

Să învețe prin joacă, să colaboreze mai bine cu colegii, dar și să se autodepășească.

Le-a reușit?

120 de ore de antrenament, în total, 5 probe și 30 de discursuri individuale și de echipă mai târziu, a venit și răspunsul la întrebare.

Experiența Libra Voices a fost:

“Revelatoare, WOW”

Experiența Libra Voices a însemnat:

“Descoperirea de sine și a colegilor”

“Ieșirea din zona de confort”

“Distracție”

Asta spun membrii echipei câștigătoare, Blah Blah Blah. Și nu sunt singurii. Pentru cea mai populară echipă din Campionat, ISpeak, experiența Libra Voices a fost despre mesaje sincere, emoție, conexiune și a reprezentat “O Provocare, o șansă unică, o experiență care merită repetată.”

Le-a reușit? I-am întrebat, la final, și pe inițiatorii proiectului.

“Comunicare, lucru în echipă, creativitate – astea au fost cele 3 obiective mari pe care le-am avut și pe care le-am atins cu brio”, spune Elena Nedelcu.

“Participanții au simțit că proiectul a fost pentru ei, despre ei”, completează Valentin Miron.

“Oamenii au plecat mult mai încrezători în forțele lor, în a ieși în față să-și comunice ideile”, afirmă fondatorul SPEAKINGS, Andrei Dunuță.

Cum va rămâne, așadar, anul 2020 în istoria Libra Internet Bank? Drept anul în care oamenii au luat cuvântul pe scena virtuală a public speakingului. Pe terenul de joacă și-au antrenat abilitățile de comunicare și de lucru în echipă, creativitatea și, bineînțeles, curajul.

  1. 2020. Anul în care companiile și-au spus poveștile. 2021, experiența continuă. Imaginează-ți un proiect altfel, personalizat, pentru compania din care faci parte. Sau participă la Campionatul Național de Discursuri Online pentru Companii, TeamWork 2.1, alături de alte 19 companii de top – un proiect unic în România, de people engagement, employer branding și învățare prin public speaking. Înscrie-te AICI.
By |2021-03-04T16:26:48+02:00februarie 17th, 2021|Evenimente, Proiecte Corporate, Uncategorized|Comentariile sunt închise pentru În 2020, companiile și-au spus poveștile. În 2021, experiența continuă

About the Author:

Go to Top