fbpx
Asset 3 Asset 2 Asset 1 Asset 4

HR, Pitch it: 60 de secunde pot face diferenta

Daca lucrezi in HR, probabil ca si tu te-ai gasit macar o data in situatii in care te-ai intrebat adesea cum ai putea sa transmiti un mesaj cu impact, sub presiunea unui timp foarte scurt.

Sa ai idei bune si mesaje valoroase este necesar, dar nu suficient!
Conteaza la fel de mult sa stii sa le prezinti: rapid, intr-un mod captivant, care rezoneaza cu audienta ta.

6 scenarii in care te poti regasi, ca specialist HR

Imagineaza-ti ca:

*vrei sa contactezi pentru prima data un top talent cu profilul ideal pentru o pozitie deschisa,

*urmeaza sa prezinti proiectul in care crezi cu tarie in fata echipei executive care va decide aprobarea bugetului,

*te intalnesti in lift cu CEO-ul companiei si ai la dispozitie doar cateva secunde in care sa-i comunici un mesaj cu impact,

*esti la un targ de joburi si vrei sa te remarci printr-o interactiune scurta, dar memorabila,

*esti la un eveniment de networking cu miza mare pentru tine si vine randul tau sa te prezinti,

*urmeaza sa vorbesti la un eveniment dedicat talentelor pe care vrei sa le atragi, clientilor cu care vrei sa colaborezi, colegilor pe care vrei sa ii informezi sau sa ii inspiri la actiune.

60 de secunde in HR pot face diferenta!

Fie ca este vorba despre un mesaj pentru CEO-ul companiei, top management, candidati, colegii tai de la munca sau alti profesionisti de HR, 60 de secunde pot face diferenta.

Exista numeroase cercetari in domeniul psihologiei care ne arata ca luam decizii si punem etichete oamenilor cu care interactionam in doar cateva secunde. Aceasta capacitate de a inregistra extrem de rapid semnale si informatii despre necunoscuti, are la origine nevoia evolutionista de a identifica pericolele.

Cu alte cuvinte, decidem imediat daca vrem sa dam mana cu “strainul” din fata noastra, daca este o persoana de incredere, cu un statut ridicat, daca ne este “favorabila” interactiunea sau daca este mai degraba indicat sa o luam la goana.

Desi nu putem controla toate aspectele care contribuie la formarea primelor impresii, putem sa ne invatam sa devenim mai buni comunicatori atat in contextele din viata profesionala, cat si in viata personala, astfel incat sa captam atentia si interesul celor carora ne adresam.

 

HR Pitch It – o noua sesiune de invatare si practica in cadrul evenimentelor HR Community

Vino la HR Train it #5, pe 13 noiembrie sau la HR Train it#6, pe 28 noiembrie, incepand cu ora 18:00, sa-ti antrenezi abilitatile de comunicare si persuadare, prin exercitii tip elevator pitch.

Inveti cum sa maximizezi impactul mesajelor tale de HR in cele mai frecvente contexte din viata ta profesionala, vei putea exersa si vei putea primi idei de imbunatatire, pe care sa le aplici imediat.

5 beneficii pe care le punem la dispozitie de fiecare data:

*materiale de invatare,

*feedback personalizat,

*un cadru safe in care sa-ti depasesti anxietatea,

*o comunitate calda si unita,

*o atmosfera introvert-friendly.

Rezerva-ti locul in sala AICI!

Despre SPEAKINGS HR Community
Dezvoltam HR-ul prin PUBLIC SPEAKING si construim o comunitate de invatare, dedicata abilitatilor esentiale ale actualilor si viitorilor lideri de HR:
* Organizam antrenamente, workshopuri, contexte de practica cu, despre si prin public speaking.
* Descoperim cele mai bune discursuri si le punem in set-up de show la SPEAKINGS HR Edition, primul show de public speaking dedicat oamenilor de HR.

Despre SPEAKINGS
SPEAKINGS dezvolta abilitatile vorbitului in public prin experiente de invatare neconventionala si aduce pe scena un concept unic de eveniment de vorbit in public in Romania.
Pana acum, au fost organizate 16 editii SPEAKINGS, la care au luat parte peste 2000 de speakeri, 3000 de spectatori si unde au fost prezentate peste 3000 de discursuri.

By |2019-11-09T09:49:19+02:00noiembrie 8th, 2019|Uncategorized|Comentariile sunt închise pentru HR, Pitch it: 60 de secunde pot face diferenta

About the Author:

Go to Top