Pe 21 noiembrie, cea mai importanta competitie de public speaking pentru mediul corporate va avea din nou loc la Bucuresti. SPEAKINGS Corporate Cup va aduce pe scena 20 de speakeri, reprezentanti ai unor companii de top din Romania, pentru a transmite idei memorabile, in timp ce se dezvolta ca vorbitori pe o scena cu un public de peste 300 de persoane.
Tema acestei editii SPEAKINGS Corporate Cup este #StorytellingInBusiness. Cum atingem mintea si inima clientilor nostri? Cum spunem povesti relevante despre compania noastra potentialilor candidati? Care este povestea pe care ne-o spunem noua insine despre organizatia in care activam?
Iata 6 motive sa nu lipsesti alaturi de compania ta de la SPEAKINGS Corporate Cup toamna aceasta:
1. Pentru ca public speaking-ul este un super instrument pentru a descoperi lideri noi in organizatia ta. Iar cine accepta sa reprezinte compania pe scena, sa duca mesajul ei mai departe si sa se dezvolte pe sine in proces, are stofa de lider. Nu putine sunt situatiile in care castigatorii concursului au devenit keynote speakers pentru companie si vorbesc in numele acesteia in exterior sau modereaza evenimente interne.
Ana Maria Domsa – EY (Locul III-Corporate Cup #1): “Pentru mine, concursul a fost o calatorie, o experienta noua, pe care as repeta-o oricand, a fost despre oameni si pentru oameni. Va incurajez cu tot dragul sa participati! O sa descoperiti atatea lucruri despre voi si despre ceilalti, despre situatii si despre entuziasmul oamenilor atunci cand le impartasiti ceva din voi.
2. Pentru ca unul dintre oamenii cheie din organizatia ta va avea parte de antrenament dedicat de public speaking: isi va pregati discursul in mai multe sesiuni de antrenament cu Andrei Dunuta, creatorul SPEAKINGS si va descoperi care este stilul care i se potriveste, va invata tehnici eficiente pentru a incepe si a incheia un discurs. Va deveni un ambasador pentru companie, care aduce povestile ei in moduri fresh si captivante
Adina Droc – City Grill (participant Corporate Cup #1): Pentru mine toata experienta a fost foarte tare. Nu doar concursul in sine, care nu a fost un concurs, a fost un spectacol la care am participat. Au fost multe lucruri pe care le-am invatat. Tot discursul si toata experienta se datoreaza antrenamentului, clar!
As mai face asta cred de 100 ori!
3. Pentru atmosfera din sala si engagementul care vine la pachet odata cu sustinerea reprezentantului vostru pe scena SPEAKINGS. Nici nu-ti imaginezi ce nebunie e in timpul speech-urilor! Colegii vin si fac galerie pentru cei de pe scena, aduc bannere de sustinere cu mesaje incurajatoare, scandeaza numele lui, vuvuzelele vorbesc si ele pe limba lor – e ca la orice alta competitie sportiva! Se creeaza amintiri pline de bucurie si entuziasm, care sunt conectate cu compania voastra – si cine nu-si doreste sa se distreze la job?
Sorin Sighinas – Oracle (castigator Corporate Cup #1): “Cand urci pe scena, nu mai simti nimic, nici nu mai stii pe ce lume esti. Cu lumina reflectoarelor in ochi, deja esti teleportat in alta parte. Nu trebuie sa-ti fie frica sa faci primul pas. Fiecare dintre noi avem ce ne trebuie ca sa putem sa tinem un discurs. Nu conteaza ca este pentru o persoana, doua persoane sau pur si simplu o competitie de public speaking. Cel mai important este sa faci primul pas.
4. Pentru ca vei avea alaturi de tine pe scena jucatori de top din cele mai importante industrii din Romania, de la banking si tehnologie la farma, beauty sau auto. Liderii din industriile lor spun ,,Da’’ provocarilor de a se mandri cu talentele lor, asa ca, ce spui sa-ti inscrii compania in lista celor care se intrec cu curaj pentru Marele Trofeu SPEAKINGS?
Andrei Ioana – Avon (participant Corporate Cup #1): O super experienta, o multime de lume in sala: oameni frumosi, sustinatorii nostri, propria galerie, emotii cat cuprinde, insa cu un final apoteotic si cu multe momente frumoase. Multumesc SPEAKINGS!
5. Este o super oportunitate de employer branding. Ai ocazia sa transmiti un mesaj cheie despre organizatia in care activezi catre un public educat si interesat de dezvoltare, sa arati noi fatete ale companiei tale catre oameni talentati si activi, sa vorbesti despre viziunea si valorile companiei tale prin oamenii tai. Si cine stie ce se poate lega din asta…
Sorin Rosca – First Bank (participant Corporate Cup #1): Am vorbit despre frica de zbor pe care mi-am invins-o zburand la mansa avionului si va pot confirma astazi, acum, ca mi-am invins si frica de vorbit in public vorbind in public la Cupa Corporate si va recomand aceasta experienta pentru ca a fost geniala.
6. Pentru ca public speaking-ul este unul dintre skill-urile cheie care merita dezvoltate la angajatii tai in 2019. Conform unui studiu Linkedin Learning Report 2018, abilitatea de persuasiune si influentare se situeaza pe locul al doilea in topul celor mai cautate abilitati ale viitorului.
Razvan Popescu-EY (castigator Corporate Cup #2)-Nu stiu daca ati trait vreodata o senzatie de euforie, bucurie si lesin in acelasi timp, dar astfel m-am simtit eu in competitia de astazi.
Vrei sa ai un reprezentant al companiei tale la SPEAKINGS Corporate Cup? Da-ne un semn AICI!